- SE
- Languages
- FI (Suomi)
- EN (English)
- SE (Svenska)
- NO (Norsk)
- SE
- Languages
- FI (Suomi)
- EN (English)
- SE (Svenska)
- NO (Norsk)
E-signering med BankID försäkrar att du alltid vet som skrivit under avtalet. Testa programmet helt gratis – vi ger dig 5 gratis e-signaturer!
Använd Visma Sign i webbläsaren. Med stark autentisering minimeras riskerna med avtal, eftersom båda parter alltid vet vem de har att göra med. Alla signaturer i avtalet är 100 % juridiskt bindande och kan alltid verifieras i efterhand.
Smidigt för alla! Skicka iväg pdf och få en signering på nolltid. Själva signeringen utförs med några klick! Med Visma Sign sköts affärerna oberoende av tid, plats eller situation.
E-signering är e-nkelt. Att skicka en signeringsinbjudan tar endast några minuter, och i bästa fall blir avtalet signerat redan samma dag.Samtidigt arkiveras dokumentet signerat automatiskt in i rätt mapp i Visma Sign.
Visma Sign har olika paket beroende på mängden e-signaturer företaget behöver. Du kan välja om du betalar per månad eller per år.
Kom igång med Visma Sign för bara 100 kr/mån!
Det är därför vi erbjuder obegränsat med användare och möjligheten till att bygga skräddarsydda användarmappar och åtkomster.
Med hjälp av e-signering kan dina kunder skriva på avtal var och när som helst.
Upptill 89% av de avtal som skickas ut med Visma Sign, signeras under samma dag!
“Att få en digital inbjudan och signera med BankID ger en trovärdig stämpel på avtalsprocessen. Speciellt då nyanställda kommer in, att man får uppleva att man har kommit in på ett lite mer seriöst och modernt företag.”
– Annie Steen, Personalansvarig på Lohilo
Ersätt manuellt arbete som skriva ut, posta och scanna in med e-signering och e-arkiv. Visma Signs e-signaturer godkänns av Bolagsverket och kan således användas för de flesta av företagets viktiga dokument, som t.ex. årsredovisningen.
Du vet väl att du kan testa Visma Sign gratis? Registrera dig för en provperiod och få tillgång till alla funktioner, helt utan förpliktelser. Inget kreditkort eller fakturauppgifter behövs.